neděle 8. října 2017

Neznámá temnota

Byla tma. Nebylo vidět na krok. Najednou se v houkání sov za mnou ozvaly zvuky jako něčí kroky? Vůbec nevím co to je. Ale děsí mne to. Ztratil jsem se uprostřed lesů snad? Někde daleko od civilizace. Nevím kde to přesně jsem. Ale ty divné kroky v mých zádech se přibližují. Jako bych podvědomně začal zrychlovat. Dech se mi najednou zrychlil. V dáli bylo slyšet vytí vlků. Strach. Nevěděl jsem co mám dělat. Když se zastavím tak mne dostane to co mne sleduje, když zrychlím do běhu sežerou mne vlci. Byl jsem strachy bez sebe. Alespoň vědět co mne to sleduje. Achjo. Co jen dělat mám? Zakopl jsem. A praštil sebou na zem. Ty kroky se zastavili přímo nademnou. Takže jsem tam tak ležel strachy bez sebe. Strachy jsem se bál otočit. Strach. Jak tyto pocity beznaděje nenávidím. Najednou mne něco mrštilo do neznáma. Narazil jsem někam, do něčeho tvrdého. Asi jsem se rozmázl o nějaký strom a spadl na kameny. Něco ostrého se mi zarazilo do nohy. Jakovy mi něco prorazilo nohu skrz nazkz. Hrozně to bolelo. Něco křuplo v mé noze. Asi zlomená kost. Noha napadrť. Co to kurva je? Co se to děje? Kde to jsem? Nešlo to začal jsem skučet bolestí. 



Strašně mne to bolelo. Černá neznámá čistá temnota. Bylo to jako nejhorší noční můra. Vlastně je to noční můra. Jen nespím. Myslím, že jsem dostatečně vzhůru. Najednou jsem nečím proletěl. Asi nějakým oknem. A propadl jsem se do neznáma. Strach tomuto už se neda říkat ani strach. Co je oproti tomuto strach? Ptal jsem se sám sebe v duchu. Ach. Opět ty kroky. Co či kdo to je? Lapal jsem po dechu. Bylo to jako bych ztratil dech. Jako bych byl nějaký divný druh mrtvoly. Nechápal jsem nic z toho co se dělo. Bylo to jako v nějakém jiném světě mimo ten lidský. Ale až moc reálný a skutečný. Plazil jsem se kamsi do neznáma snažíc se zjistit po hmatu prostor ve, kterém jsem se nacházel. Objevilo se rudé světlo , ale ne dostatečně silné abych viděl věci kolem sebe. Pořád ty divné kroky. Kolem mne kroužili. No zbělo to jako kroky. Ale vlastně jsem si nebyl zcela jist co to je. Abych pravdu řekl. To rudé světlo se přibližovalo blíže a blíže ke mne. Skřek, skřípot, a ty divné zvuky a kroky? Kurva co jsem komu udělal? Přemýšlel jsem v duchu. To světlo se zvětšovalo a pak jsem přestal vnímat. 


Žádné komentáře:

Okomentovat